hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| توزیع ۵۴۸۰ تن انواع مواد پروتئینی در استان در سال ۹۷

البرز| توزیع ۵۴۸۰ تن انواع مواد پروتئینی در استان در سال ۹۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از توزیع ۵۴۸۰ تن انواع مواد پروتئینی از قبیل گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ در استان خبر داد.

 سید مجید موسوی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار در سال ۱۳۹۷ گفت: در سال گذشته برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و همچنین تنظیم بازار با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار استان توانستیم اقلام موردنیاز از قبیل مواد پروتئینی، گوشت قرمز (گوسفندی و گوساله) و مرغ را تأمین و بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده در سطح استان توزیع کنیم.

او در ادامه افزود: در سال گذشته ۶۹۵ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی، ۲۷ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی، ۶۶ تن تخم‌مرغ با نرخ مصوب و ۶۰۰ تن مرغ گرم با همکاری اتحادیه مرغداران استان البرز و همچنین ۱۷۶۰ تن مرغ منجمد، ۷۵ تن گوشت گرم گوساله، ۲۲۶۱ تن گوشت گوساله منجمد تأمین و در میادین عرضه میوه و تره‌بار و همچنین فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع شد.

موسوی در ادامه افزود: برای حمایت از تولید نیز در سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۶۳۱۲ تن انواع نهاده‌های دامی وارد استان البرز شد که بین تولیدکنندگان صنعتی و سنتی توزیع شد.

او در ادامه عنوان کرد: با توجه به تفویض اختیاری که وزیر محترم به استان‌ها داده‌اند در سال ۹۸ تأمین و توزیع نهاده‌های دامی به‌صورت هدفمند و بر اساس مقدار نیاز واقعی تولیدکنندگان تأمین و توزیع می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد